J bermaksud JULIANA.Wujudnya hamba ALLAH SWT ke dunia bernama juliana fazira pada tarikh 30/10/1994 di hospital pakar alor setar kedah.Muncul lah seorang cahaya mata yang comel dari hasil sebuah cinta diantara pasangan Nazirah Binti Hussein dan Joe Haidy bin Tengku Manaf.Dia dibesarkan oleh ayah dan maknya sehinggalah dia menjadi seorang yang anak pertama yang 
sangat manja,sensitive dan seorang yang tegas malahan bertanggungjawab dengan tugasnya sebagai seorang anak sulung daripada 5 adik beradik.


Jue adalah panggilan yang sering reez sebut-sebut sejak perkenalan kami.Jue ni seorang yang sangat pemarah mcm harimau.grrrrr.seram meh.Tapi itu tidak pernah reez jadikan alasan untuk tidak terima dia apa seadanya dan insyaallah reez akan melamar dia dalam masa terdekat ni.Doakan kami x3 :)
Jue,dia adalah wanita yang pernah reez impi kan selama ini KERANA apa ?kerana dia seorang wanita yang boleh dikatakan sempurna jugak la.haha.manusia takda yang sempurna bukan ?
jue sangat special bagi reez dan reez amat bersyukur ALLAH SWT telah jodohkan reez dengan jue.insyaallah.
Jue pandai masak.Jue pandai kemas rumah.Jue bertanggungjawab.Jue tegas mak alai.Jue bapak garang.Jue comel.Jue gedik dan nakal.Tapi ada sebab yang reez sangat tertarik kat si jue nie.nak tahu sebab apa?sebab reez rase jue layak dibuat isteri kerana tak semua perempuan boleh bertanggungjawab.
Ciri-ciri wanita idaman reez ada pada diri JULIANA FAZIRA.
Reez berharap agar ALLAH SWT perjodohkan kami dan lindungi hubungan kami juga reez harap agar semua yang dirancang berjalan dengan lancar dan diberkati.
Jue.insyaallah dialah orang yang terakhir masuk dalam hati reez kerana reez percaya reez akan sayang kan dia sampai bila-bila.
NOTHING GONNA CHANGE MY LOVE FOR YOU

I LOVE YOU SO MUCH SAYANG
:)