Muhammad Fareez Firdaus the name was given. He was born on 14th December 1991 at Hospital Besar Banting, Selangor. He is someone who are very loving, responsibilty, funny, caring and open minded. Merupakan Abang kepada kedua adiknya. 


Here we go. Nak kongsi sikit cara dia treat someone special dalam hidup dia. First thing, dia seorang yang sangat serious dalam percinta. Cewahh! Once he loved someone, dia akan jaga betul-betul girlfriend dia. Seorang yang sangat penyabar evendo girlfriend dia flirt with other guy! Haha could you get someone like Fareez? No bitchhhh! Only one in tha world! :D Im so glad and thankful

Dia seorang yang terpenting dan paling penting dalam hidup Jue selain my family. Dia tak pernah kenal erti penat, putus asa dan hilang sabar. Dia tau apa yang dia buat.I salute him y the wat he treated me! Tak kan pernah dapat lelaki yang akan treat Jue like what he did. Tak pernah berkira soal duit.

Fareez kenal dan tau soal luar dan dalam diri Jue. Dia tau apa yang Jue suka dan apa yang Jue tak suka. Kalau lapar dia tak pernah berkira untuk belanja Jue makan. Dia tak bahagiakan Jue dgn Duit atau barang tapi bahagiakan Jue dengan makan dan kasih sayang dia.

Sayang, I love you so much and Im so sorry sebab banyak sakitkan hati you ;(